Ņujorkas draudzes nometne Katskilu kalnos

Ceļa norādījumi uz Ņujorkas draudzes vasaras nometni

Draudzes nometnes adrese ko ievadīt navigācijā/GPS: 231 Green Hill Road, Elka Park, NY 12427
Google kartes saitei spiest šeit >>>.

Lielāka karte

Sīkāka karte

Ceļa norādījumi braucot ar auto

pa New York Thruway (I-87) līdz 20. nobrauktuvei, tad pa 32, 32A un 23A ceļiem līdz Tannersvillei (apmēram 15 jūdzes no nobrauktuves).
Tannersvilles centrā pie vienīgās satiksmes gaismas pa kreisi - pa Country Road 16 - 1.7 jūdzes līdz otrajam ceļam pa labi (pirmais ceļš - uz Hunter un latviešu Brāļu kapiem), tad lejup pa Elka Park Road 0.5 jūdzes; tūliņ aiz tilta ass pagrieziens pa labi kalnup pa Green Hill Rd.; pēc 0.7 jūdzēm nometnes vārti ceļa kreisajā pusē

Autobusa satiksme

no Ņujorkas Port Authority (8. avenijā pie 41.ielas Manhatanā) - Adirondack Trailways uz Tannersville, NY - katru dienu pulksten 8:30 AM un 6:00 PM (ierodas Tannersvillē 11:45 AM un 9:00 PM). Maksa: $26.25.
No Tannersvilles telefonēt uz nometni 589-9932 tālākam transportam.
Trailways tiesais numurs ir: 1-800-858-8555.

Citi ceļi, pa kuriem iespējams nokļūt nometnē (braucot ar auto):

No dienvidiem:
Braukt par NY Thruway līdz 19. nobrauktuvei. Tālāk pa 28. ceļu uz rietumiem Phoenicia virzienā (apmēram pusstundas brauciens). Phoenicia pilsētiņa griezties uz 214. ceļa uz ziemeļiem Hunter virzienā. Kad ceļš beidzas, griezties pa labi (uz 23A ceļa Tanersviles virzienā) un pēc nepilnas jūdzes laba puse būs zaļa zīme uz Elka Park. Ceļš pa labi būs Bloomer Road, griezties tur (Ace - Williams lumber uz stūra) un pēc jūdzes atradīsities pie Rotas Brāļu kapiem. Tanī krustojumā pa labi, pa labi uz Elka Park Road un pa labi uz Green Hill Road - nometne atrodas 0.7 jūdzes kreisā pusē.

No ziemeļiem:
Braukt par NY Thruway lidz 21. nobrauktuvei. Skat. zīmes uz 23. ceļu Windham virziena. Pēc apmēram 20 minušu brauciena (~20 jūdzes) skat. zīmes uz 296. ceļu un griezties pa kreisi Hunter virziena. Pēc apmēram 6 jūdzēm ceļš beigsies, griezties pa kreisi uz 23A. ceļu Hunter/Tanersviles virzienā. Izbraukt cauri Hunter pilsētai un pēc apmēram 3 jūdzēm laba puse būs zaļa zīme uz Elka Park. Ceļš pa labi bus Bloomer Road, griezties tur (Ace - Williams lumber uz stūra) un pēc jūdzes atradīsities pie Rotas Brāļu kapiem.

Ceļš no dienvidiem, bet ir stāvs un bīstams - kaut daudzi brauc, neiesakām!
Braukt pa NY Thruway līdz 20. nobrauktuvei un griezties pa kreisi nobraucot no nobrauktuves. Turpināt taisni pa 212. ceļu Woodstock (rietumu) virziena. Pēc nepilnam 3 jūdzēm, iebraucot Centerville griezties pa labi pie Centerville Fire Department. Sekojot galvenajam ceļam, nonāksiet uz 33. ceļa. Turpināt taisni un vienu bridi ceļš samazināsies un būs šaurs un līkumains. Tas iznāks uz Greene County 16. ceļu, turpināt 5 jūdzes līdz Elka Park Road,
un pa labi uz Green Hill Road - nometne atrodas 0.7 jūdzes kreisā pusē.